• STRONA GŁÓWNA

  • REALIZACJE

  • ZESPÓŁ

  • BLOG

  • KONTAKT

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.
    • All Posts
    • Newsy
    Szukaj
    Piłkarskie EURO w komunikacji marek bez wydawania dużego budżetu – jak to zrobić?
    Ola Witkowska
    • 22 kwi 2021
    • 5 min

    Piłkarskie EURO w komunikacji marek bez wydawania dużego budżetu – jak to zrobić?

    Największe imprezy sportowe 2021 roku zbliżają się wielkimi krokami. Odwołane w zeszłym roku przez wybuch pandemii koronawirusa, teraz są jeszcze bardziej wyczekiwane przez kibiców. Te marki, które jeszcze nie zaplanowały działań wokół EURO, mają ostatnią szansę, aby je wdrożyć – i to bez oficjalnych partnerstw czy dużych pieniędzy. Największe firmy w Polsce i na świecie już zarezerwowały sobie możliwość posługiwania się mianem oficjalnego partnera EURO 2021 czy sponsora piłk
    179 wyświetleń0 komentarzy

    © 2020 by Arskom | Polityka prywatności

    • LinkedIn