EGOO ENERGY DRINK 

#PublicRelations  #EventMarketing

Dla eGoo Energy Drink zorganizowaliśmy wizytę koszykarza NBA Carmelo Anthony’ego w Polsce jako ambasadora marki. Do naszych zadań należała obsługa mediowa wydarzeń związanych z przyjazdem sportowca – m.in. występów w telewizyjnym programie śniadaniowym „Dzień Dobry TVN”, magazynie „Co Za Tydzień” oraz nagrań ekskluzywnych materiałów dla TVP.  

 

Osią całego projektu była konferencja prasowa, w której wzięli udział przedstawiciele najważniejszych mediów w Polsce, a w rolę prowadzących wcielili znani dziennikarze koszykarscy: Wojciech Michałowicz (Canal+ Sport) czy Piotr Sobczyński (TVP Sport). 

 

Publikacje po evencie pojawiły się w najważniejszych mediach o profilu sportowym, biznesowym i lifestyle’owym – między innymi w: „Przeglądzie Sportowym”, „Rzeczpospolitej”, „Polska The Times”, „Super Expressie”, TVN24, TVN24 BIS, TVP2 i w mediach społecznościowych. 

sierpień-październik 2016 r. 

1,2 MLN

wartość wygenerowanego AVE

333

publikacji w mediach

© 2020 by Arskom | Polityka prywatności

  • LinkedIn