FORTUNA ZAKŁADY BUKMACHERSKIE

#Kampanie  #PublicRelations  #SocialMedia 
#AktywizacjaSponsoringów

Podczas współpracy z marką Fortuna Zakłady Bukmacherskie stworzyliśmy unikalną komunikację na Twitterze, wykorzystując jako pierwsi w tym sektorze rynku siłę influencer marketingu. Pod hashtagiem #TeamFortuna kibice, dziennikarze i influencerzy publikowali treści związane z bieżącymi wydarzeniami sportowymi. 

 

Daliśmy również szansę kibicom na podziękowanie piłkarzom za walkę na boisku przy okazji remisu 3:3 z Realem Madryt. Akcja rozpoczęła się od posta z hasłem „Podziękuj Legii” na profilu marki na Facebooku. Kampania cieszyła się dużym zainteresowaniem, a najbardziej oryginalne wiadomości były prezentowane na bandach reklamowych podczas kolejnego meczu drużyny. 

 

Ponadto aktywizowaliśmy kibiców Legii Warszawa poprzez akcję „B(L)iżej Legii”. Seria spotkań piłkarzy klubu z fanami była organizowana i brandowana przez Fortunę jako sponsora klubu. W okresie świątecznym daliśmy fanom możliwość złożenia życzeń piłkarzom Legii poprzez dedykowany landing page. Nagrodą za najbardziej kreatywne życzenia był wyjazd na zimowy obóz klubu do Hiszpanii. Zwycięzca został ogłoszony w przerwie ostatniego meczu rundy jesiennej na stadionie klubu. 

2014 - 2016 r. 

450 000

zasięg organiczny posta „Podziękuj Legii”

2149

interakcji pod postem „Podziękuj Legii”

© 2020 by Arskom | Polityka prywatności

  • LinkedIn