NOVOTEL – ZGRUPOWANIE KIBICÓW
3,8 MLN wyświetleń studia meczowego
3200 publikacji w mediach

Promocja marki przy jednej z najważniejszych imprez sportowych na świecie

Ideą kampanii dla marki Novotel było uczynienie z niej „Oficjalnego Partnera Kibiców”. Podczas mistrzostw świata w piłce nożnej wspólnie zorganizowaliśmy cykl eventów pod hasłem „Zgrupowanie Kibiców”. Hotele zorganizowały ministrefy kibica z atrakcjami: piłkarskim menu, konkursami czy football room.

Akcja specjalna z organizacją eventów i ich  szeroką promocją

W hotelach zaaranżowaliśmy 6 piłkarskich studiów pod nazwą „Novotel Football Nights”, które prowadzili znani dziennikarze sportowi (Michał Pol i Iza Koprowiak), a uczestniczyli w nich eksperci, goście hotelowi i osoby, które o wydarzeniu dowiedziały się w social mediach. W ramach współpracy odpowiadaliśmy za stworzenie razem z Onet.pl strony www.ZgrupowanieKibicow.pl i wypełnienie jej treścią (łącznie 457 artykułów). Przygotowaliśmy także teksty dla mediów oraz plan komunikacji w mediach społecznościowych wraz z realizacją płatnych kampanii efektywnościowych.

Kampania odbiła się szerokim echem w mediach ogólnopolskich oraz branżowych. Łącznie wygenerowaliśmy 173% zakładanego zasięgu. Liczba publikacji stanowiła aż 2562% założeń. Realizując kampanię wizerunkową, prowadziliśmy także działania wspierające sprzedaż. Dzięki ich wdrożeniu, klienci dokonywali rezerwacji w ramach specjalnej oferty „Novotel Football Fever”.