POMARAŃCZOWA SIŁA

arskom_apla_green_1.png
arskom_apla_violet_gallery.png
arskom_ing.jpg

#Realizacje   #AkcjeSpecjalne   #EventMarketing   #SocialMedia   

Program realizowany wspólnie z Fundacją ING Dzieciom od lutego 2020 r., skierowany został dla dzieci z niepełnosprawnościami narządów ruchu, słuchu i wzroku z klas 1-8. Jego celem było propagowanie sportu i ruchu wśród najmłodszych. Zadaniem uczestników z organizacji biorących udział w projekcie “„Pomarańczowa Siła" była aktywność fizyczna z wykorzystaniem sprzętu otrzymanego od inicjatora programu. Zwycięska drużyna miała możliwość spotkania i wspólnego treningu z przedstawicielami dyscyplin paraolimpijskich Alicją Jeromin i Marcinem Ryszką oraz z dziennikarzem sportowym Michałem Polem.  
 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:  

  

  • Koncept kreatywny edycji olimpijskiej oraz jego współrealizację z Fundacją ING Dzieciom.  

  • Mechanikę konkursu, jego regulamin oraz strategię komunikacyjną.  

  • Podkreślanie elementów employer brandingu banku ING, realizację jego polityki CSR oraz celów Fundacji ING Dzieciom.  

  • Zarekomendowanie ambasadorów, partnerów merytorycznych i patronów medialnych oraz koordynację współpracy.  

  • W związku z pandemią koronawirusa, dostosowanie mechaniki programu oraz przekaz komunikacyjny, przenosząc część aktywności do internetu.  

Od lutego 2020

2206
zaangażowanych pracowników banku

22
finalistów konkursu

110
kompletów sprzętu sportowego