POMARAŃCZOWA SIŁA

arskom_apla_green_1.png
arskom_apla_violet_gallery.png

#Realizacje   #AkcjeSpecjalne   #EventMarketing   #SocialMedia   

Program „Pomarańczowa Siła" realizowaliśmy wspólnie z Fundacją ING Dzieciom od lutego 2020 r. do maja 2021 r. Główne działania skierowaliśmy do dzieci z niepełnosprawnościami fizycznymi i umysłowymi z klas 1-8. Jego celem było propagowanie sportu i ruchu wśród najmłodszych. Zadaniem uczestników z organizacji biorących udział w projekcie „Pomarańczowa Siła” była aktywność fizyczna z wykorzystaniem sprzętu otrzymanego od inicjatora programu. Zwycięska drużyna miała możliwość spotkania i wspólnego treningu z przedstawicielami dyscyplin paraolimpijskich Alicją Jeromin i Marcinem Ryszką, piłkarzami AMP Futbolu Przemysławem Świerczem i Mateuszem Krzyszkowskim oraz dziennikarzem sportowym Michałem Polem.  
 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:  

  

  • Koncept kreatywny edycji olimpijskiej oraz jego współrealizację z Fundacją ING Dzieciom.  

  • Mechanikę konkursu, jego regulamin oraz strategię komunikacyjną.  

  • Podkreślanie elementów employer brandingu banku ING, realizację jego polityki CSR oraz celów Fundacji ING Dzieciom.  

  • Zarekomendowanie ambasadorów, partnerów merytorycznych i patronów medialnych oraz koordynację współpracy.  

  • W związku z pandemią koronawirusa, dostosowanie mechaniki programu oraz przekaz komunikacyjny, przenosząc część aktywności do internetu.  

Od lutego 2020 do maja 2021

2206
zaangażowanych pracowników banku

22
finalistów konkursu

2691
elementów sprzętu sportowego 

5776
publikacji w mediach